ΑΝΤΙΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕΣ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΙ

Αντιεμβολιαστές. Ριψάσπιδες εν καιρώ πολέμου. Πατριώτες τραβεστί. Χειρότεροι από τους αρνητές στράτευσης, ιδίως όταν σου μοστράρουν την Γαλανόλευκη.

Μεγαλύτερους παλιανθρώπους δεν έχω συναντήσει στην ζωή μου.

Από την αρχή της πανδημίας στις αναρτήσεις μου στο Covidfree πλέον Αλλενάκι (εντός των ημερών η 2η δόση με το εμβολιο της Pfizer) τάχθηκα ξεκάθαρα κατά του θρησκόληπτου ανορθολογισμού και της παραλυτικής ανοησίας που ξεχύθηκαν από την σηπτική δεξαμενή μιας σαρωτικής ημιμάθειας.


Τάχθηκα ξεκάθαρα υπέρ της επιστήμης, της λογικής και της αναγκαιότητας/υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού, τάχθηκα απέναντι από τις θέσεις του λεγόμενου πατριωτικού / εθνικιστικού χώρου που εν μέσω πανδημίας έγινε ούλτρα φιλελεύθερος και δικαιωματιστής.


Δεν είναι παραχώρηση ελευθερίας ο εμβολιασμός, ούτε τρόπαιο αντισυστημικότητας το προτασσόμενο δικαίωμα στον μη εμβολιασμό.


Και αυτό να το δεχθώ όταν προβάλλεται από φιλελεύθερους δεξιούς εθνικόφρονες, εξίσου τσαρλατάνοι βεβαίως, ακολούθους του απόλυτου υποκριτή Τραμπ, ο οποίος και εμβολιάστηκε και όταν είχε προσβληθεί έλαβε τις πρωτοποριακότερες θεραπείες, απρόσιτες και απόρρητες για όλους τους άλλους.


Όμως, όταν αυτό το επιχείρημα προβάλλεται από άτομα που κατά τα άλλα εμφανίζονται ως θιασώτες συγκεντρωτικών και ολοκληρωτικών καθεστώτων, π.χ. θαυμαστές της 21ης Απριλίου, οπαδοί της 4ης Αυγούστου, ορκισμένοι εθνικοσοσιαλιστές οπαδοί του Χίτλερ, φασίστες κλπ. καταντά φαιδρό.


Και εάν στις ηλικίες γύρω στα 45, 50 η άρνηση εκτός από φαιδρή γίνεται και επικίνδυνη για τους ίδιους, το οικείο περιβάλλον και τον κοινωνικό τους περίγυρο, στις ηλικίες αντιεμβολιαστών 60, 65 και άνω που την είδαν ξαφνικά και τζόβενα με τις τσέπες γεμάτες ψυχοφάρμακα, αντιυπερτασικά και βιάγκρα, η άρνηση μου προκαλεί δυσανεξία. ΕΜΕΤΟ.


Η ιδεολογική ρηχότητα και η ηθική σαθρότητα του χώρου που αποκαλείται πατριωτικός ή και εθνικιστικός δεν είναι φυσικά κατάσταση πρωτόγνωρη σε μένα, την ψυχρολουσία την έχω φάει από καιρό, αλλά ειδικά με την πανδημία πετάχτηκε κάθε φύλλο συκής.


Ο τραβεστί εθνικιστικός πατριωτικός χώρος ανακάλυψε τον δικαιωματισμό, την στιγμή που αιχμή του ιδεολογικού του δόρατος είναι η αμφισβήτηση των δικαιωμάτων των δικαιωματιστών στην ελευθερία και στην αυτοδιάθεση.


Μητροπολίτης Ιεραπύτνης και Σητείας Κύριλλος: «Ο εμβολιασμός είναι πράξη χριστιανικής αγάπης – Να εμβολιασθείτε χωρίς άλλη καθυστέρηση»
Ηχηρό ράπισμα στους υποκριτές δήθεν πατριώτες και τραβεστί χριστιανούς, απολύτως καθαρματικούς και φιλοτομαριστές αντιεμβολιαστές, έδωσε ο Μητροπολίτης Ιεραπύτνης και Σητείας Κύριλλος. Με λόγο ορθό – κοφτό, νηφάλιο και σύγχρονο, τους απεκάλεσε ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΥΣ και ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ, θέτοντας τον δάκτυλον επί των τύπων των ήλων με παρρησία, λογική, και νηφαλιότητα. Εξέπεμψε ένα πολύ θετικό για την ΕτΕ μήνυμα απομόνωσης των τσαρλατάνων της άρνησης και των υποκριτών της «αυτοδιάθεσης» του σώματος τους, των οποίων το αφήγημα είναι ακριβώς αυτό που οι ίδιοι αρνούνται σε άλλες κοινωνικές ομάδες (ορατότητα, δικαίωμα στη διαφορετικότητα, συμπεριληπτικότητα, το φύλο είναι κατασκευή κλπ.)


Ένας «Μεγάλος Άνδρας του 21ου αιώνα«, τη «Νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών» ξετρύπωσε τον Ernst Röhm να βρίσκεται μαζί με κάτι ‘φιλους’ του στο δωμάτιο ενός βρωμοξενοδοχείου και του έδωσε το πιστόλι να αυτοκτονήσει, κατ’άλλους τον εξετέλεσε ο ίδιος με δύο χαριστικές βολές.


Αυτό λοιπόν που θιασώτες ολοκληρωτικών καθεστώτων και apartheid, οπαδοί χιτλεραίων τελικών λύσεων για τους μετανάστες και τους διαφορετικούς μετατρέπονται σε γελοίους δικαιωματάκηδες, υπερασπίζονται την αυτοδιάθεση των σωμάτων και του «προσώπου» τους (εδώ πια…), θέλουν να προσφύγουν σε Ευρωπαϊκά Δικαστήρια Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, επικαλούμενοι ως και την νομολογία που παρήγαγε η Νυρεμβέργη και έχουν θέματα με τις ‘τελικές εμβολιαστικές λύσεις’ να το προσέξουν.
Πιο υποκριτές και γελοίοι πεθαίνουν.

Αυτό που με ξεπερνάει είναι φυλετιστές, εθνικοσοσιαλιστές, οπαδοί της 21ης Απριλίου κλπ. να κραυγάζουν περιδεείς για υγειονομικές χούντες, apartheid, Μένγκελε, στρατόπεδα συγκέντρωσης και τα σχετικά, αποδεικνύοντας έτσι πόσο σαθρά είναι τα πιστεύω τους στα ως άνω ολοκληρωτικά καθεστώτα και πόσο προσκολλημένοι είναι στην μεταπολιτευτική δημοκρατική ελευθεριακότητα που κατά τα άλλα λάβροι καταδικάζουν.

Μηδενικά χωρίς ζωή έξω από τα ΜΚΔ, τα βάζουν με τις Big Tech και τον Αλγόριθμο τον Σατανά, που αν δεν υπήρχαν δεν θα τους ήξερε ούτε η μάνα τους. Όχλος δήθεν αγανακτισμένος, τους μάθαμε από την καλή και από την ανάποδη στην Πλατεία όταν κατέβαιναν άμασκοι και ξαρμάτωτοι στα Συλλαλητήρια με τη βερμούδα, το πεντικιούρ και το ξώπλατο. Από το 2010 έγραφα εδώ γι’αυτά τα νούμερα. Που πάτε ρε Καραμήτροι. Η αγωνιστικότητά σας βρήκε τοίχο στα κορωνοπάρτι. Ως εκεί είσαστε.

Για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού, το Σύνταγμα είναι ξεκάθαρο: όταν διακυβεύεται η Δημόσια Υγεία, το ατομικό δικαίωμα υποχωρεί έναντι του συλλογικού, ή αντίστοιχα το συλλογικό υπερτερεί του ατομικού.


Δηλαδή, με το που θα εφαρμοστεί ο υποχρεωτικός εμβολιασμός στην πρώτη Ομάδα Υψηλού Κινδύνου (Υγειονομικοί σε Δομές Ηλικιωμένων, Ένοπλες Δυνάμεις, Σώματα Ασφαλείας, Εκπαιδευτικοί ή Δ.Υ.) αυτομάτως θα γίνει υποχρεωτικός για τον γενικό πληθυσμό, διότι προκύπτει συνταγματικό ζήτημα αποφυγής υποχρεώσεων και προνομιακής μεταχείρισης.


Οι τσαρλατάνοι αντιεμβολιαστές σε τίποτα επομένως δεν διαφέρουν από τους αρνητές στράτευσης εν καιρώ πολέμου. Είναι στυγνοί φιλοτομαριστές. Τέλος.


Τέλος, οι αστοιχείωτοι που θεωρούν πως υπάρχουν φάρμακα για τον κορωνοϊό, ας το βάλουν επιτέλους στο ακατοίκητό τους πως τα φάρμακα είναι για ΜΕΤΑ την προσβολή από το λοιμώδες νόσημα. Προληπτικά υπάρχουν μόνο ΜΕΤΡΑ (ΜΑΣΚΟΦΟΡΙΑ, ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ) και ΕΜΒΟΛΙΑ!


Εάν θέλουν να δοκιμάσουν την τύχη τους, ο δρόμος ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα!
Θα απαλλαγούμε και από τους παλιανθρώπους ανάμεσά μας.