h1

Εντατικές διεργασίες και ζυμώσεις στον Εθνικιστικό χώρο. Ανοιχτή εκδήλωση του «ΠΕΣ Ελληνοκρατείν» στον Πλατύκαμπο Λαρίσης με καλεσμένο τον Αριστοτέλη Καλέντζη στην Λάρισα, αύριο, Κυριακή, 19.00 μ.μ.

09/01/2016

Η προσοχή των Ανεξάρτητων Ελλήνων Εθνικιστών εύλογα εστιάζει κάθε διεργασία και ζύμωση που εκδηλώνεται στον ελληνικό εθνικιστικό χώρο. Αυτό για τρεις λόγους: α. μέσα από την ζύμωση ο Εθνικισμός «ανοίγεται» περισσότερο προς το Σώμα των Ελλήνων, β. εκδηλώσεις όπως η συγκεκριμένη και άλλες (π.χ. η ίδρυση νέου φορέα προ ημερών από τον κο Ρήγα) επιταχύνουν το σπάσιμο των «στεγανών» που είχε επιβάλλει το χρυσαυγίτικο κώμα αμέσως μόλις απέκτησε θεσμική εκπροσώπηση και γ. ενισχύονται οι διαδικασίες «απελευθέρωσης» συναγωνιστικού δυναμικού που παραμένει εγκλωβισμένο στην χρυσή αυγή. Η εδραίωση του νεποτισμού που είναι ο στόχος της χρυσής αυγής ήταν δυνατή μόνο μέσω του εγκλωβισμού συναγωνιστών σε μυστικότητα. Αναιτιολόγητες αποφάσεις, αρχηγικές εντολές εκτελέσιμες ασυζητητί, συσκέψεις πενταμελών για δράσεις μέσα σε φρουρούμενα κλειστά μονωμένα γραφεία τοπικών και ένας σεχταριστικός μυστικισμός που και τραγικές συνέπειες είχε…και  προκάλεσε την ολέθρια διαστρέβλωση και κατασυκοφάντηση της Ελληνικής Εθνικιστικής Ιδέας την οποία η πολιτικά και ιδεολογικά ανεπαρκής χρυσή αυγή μονοπώλησε επί πενταετία σχεδόν (2011 – 2015). Το καθηλωμένο –απολύτως βαρετό και προβλέψιμο– ποσοστό της τρανή απόδειξη της πολιτικής και ιδεολογικής της ανεπάρκειας. 

ΑΛΛΕΝΑΚΙ, εκ μέρους της Σ.Ο. Ανεξάρτητων Ελλήνων Εθνικιστών

Αναδημοσίευση από το ιστολόγιο Ελληνικόν Κοινωνικόν Καθίδρυμα:
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΥΚΑΜΠΟ ΛΑΡΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΛΕΝΤΖΗ

Ο Πατριωτικός Ελληνικός Σύνδεσμος διοργανώνει Εκδήλωση, την Κυριακή 10 Ιανουαρίου του 2016 και ώρα 7 το απόγευμα στο Κέντρο Αχίλλειον στον Πλατύκαμπο Λαρίσης ( 10ο Χιλιόμετρο παλαιάς οδού Λαρίσης Βόλου), όπου θα πραγματοποιηθεί συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων για τον Εθνικισμό, Ακτιβισμό, Κοινωνισμό, κοινοτισμό και Φιλοσοφία με τον Αριστοτέλη Καλέντζη, τον οποίον το πολιτικό κατεστημένο τον φιλοδώρησε με 12 χρόνια φυλάκιση, από το 1977 έως και το 1989 για τη Δράση που είχε ενάντια στο Σάπιο της εποχής εκείνης.

Είσοδος Ελεύθερη. 

(Σε εκδήλωση του ΠΕΣ -Πατριωτικός Ελληνικός Σύνδεσμος- είχε παρευρεθεί και ο Περίανδρος Ανδρουτσόπουλος, τον Μάρτιο του 2015: ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ: ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ Π. ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ)

Advertisements

2 Σχόλια

  1. ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΝΗΣΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ – ΜΕΡΟΣ Β’

    Αγαπητοί Συμμαχητές,

    στο πρώτο μέρος των σκέψεων μας περί του γενικού ιδεολογικού περιγράμματος του Ελληνικού Εθνικισμού αναφερθήκαμε στον Πυλώνα της Μοναδικότητος ( = ΑΥΤΟΧΘΟΝΟΝ και ΙΔΙΟΤΥΠΟΝ ) των Ελλήνων.

    Στο παρόν Β’ Μέρος θα αναφερθούμε στον Δεύτερο Πυλώνα της Ιδεολογίας μας, που δεν είναι άλλος από την Ιδέα της Συνεχείας.

    Η Ιδέα της Συνεχείας μπορεί να συνοψιστεί στην εξής πρόταση :

    Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ, ΕΝΙΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.

    Ας το δούμε λίγο πιο αναλυτικά…

    Το ΟΜΑΙΜΟΝ ( δηλ. η Φυλετική Συνέχεια των Ελλήνων ) αμφισβητήθηκε κατά καιρούς – πρώτα από τον «καλοθελητή» Γερμανοεβραίο Φαλμεράγιερ και στην συνέχεια από εντοπίους προδότες, ευρωλάγνους, ψευτοπροοδευτικούς και πάσης φύσεως εθνο-αποδομητές – τους οποίους το σύστημα προβάλλει ως «ειδικούς».

    Σε αυτά τα ψεύδη απαντήσαμε εν πολλοίς στο Α’ Μέρος με τα πορίσματα των ερευνών της Γενετικής και της Φυσικής Ανθρωπολογίας , που αποδεικνύουν περίτρανα την Φυλετική Συνέχεια και την Καθαρότητα των Ελλήνων εδώ και χιλιάδες χρόνια.

    Όσο για την περίφημη Ισοκράτειο ρήση περί των μετεχόντων της «ημετέρας» παιδείας – την οποία αρέσκονται να επαναλαμβάνουν ως παπαγάλοι οι ημιμαθείς «αντιρατσιστές», απευθυνόμενοι στην αγέλη των αμαθών βοοειδών νεοελλαδιτών – κάθε διαβασμένος Εθνικιστής γνωρίζει ότι αναφέρεται στην Αθηνα’ι’κή Παιδεία και ότι ο Ισοκράτης υπήρξε ο πρώτος θεωρητικός του Πανελληνισμού.

    Συνεπώς ο Γνήσιος και διαβασμένος Έλλην Εθνικιστής μπορεί να υπερασπιστεί και να τεκμηριώσει πολύ εύκολα το ΟΜΑΙΜΟΝ ενώπιον κάθε εκφυλισμένου ημιμαθούς εθνοπροδότη.

    Το ΟΜΟΓΛΩΣΣΟΝ και το ΟΜΟΤΡΟΠΟΝ των Ελλήνων είναι επίσης αποδεδειγμένα – ακόμα και οι εθνομηδενιστές δεν μπορούν να αντιτάξουν οτιδήποτε σε αυτό.

    Αρκεί να πούμε μόνο το πόσο ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ είναι το να συνειδητοποιούμε ότι χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις που χρησιμοποίησε ο Όμηρος πριν από 3.000 χρόνια….

    Ερχόμαστε τώρα στο ΟΜΟΘΡΗΣΚΟΝ.

    Εδώ θα σταθούμε λίγο περισσότερο, διότι τα τελευταία χρόνια επιχειρείται δολίως η διαίρεση των Ελλήνων με βάση την θρησκεία.

    Ομιλούμε φυσικά για το φαινόμενο του «νεοπαγανισμού» και για την επιχειρούμενη διαίρεση των Ελλήνων σε «αρχαιολάτρες» ( ή «αρχαιοθρήσκους» ) και σε «χριστιανούς» ( ή «ρωμιούς» ή «βυζαντινολάτρες» ).

    Το φαινόμενο είναι σύνθετο, επικίνδυνο και έχει επηρεάσει ακόμα και τον Εθνικιστικό χώρο – σίγουρα όλοι έχετε γίνει μάρτυρες τέτοιων διενέξεων στις Τ.Ο της Χρυσής Αυγής, με εκατέρωθεν ύβρεις και το συνακόλουθο αλαλούμ στην γενικότερη εικόνα του εν λόγω κόμματος…

    Ο γράφων αναγνωρίζει ότι στους κύκλους των «αρχαιολατρών» και «αρχαιοθρήσκων» υπάρχουν εγκλωβισμένοι αρκετοί καλοί Έλληνες, οι οποίοι πράγματι έχουν πατριωτικά κίνητρα και πιστεύουν ότι υπηρετούν τον «γνήσιο» Ελληνισμό.

    Ο γράφων επίσης αναγνωρίζει ότι, κατά την ιστορική περίοδο της μετάβασης από την Παλαιά Θρησκεία στην Ορθοδοξία, έγιναν ακρότητες και καταστροφές Ελληνικών Μνημείων και Έργων Τέχνης από Ρωμαίους χριστιανούς αυτοκράτορες – αν και όχι στην έκταση και στον βαθμό που ισχυρίζονται οι «αρχαιολάτρες».

    Ήδη από το 425 μΧ, η αυτοκράτειρα Αθηνα’ί’ς – Ευδοκία ( σύζυγος του Θεοδοσίου Β’ ) ιδρύει το Πανδιδακτήριον της Κων/πολεως, το πρώτο ολοκληρωμένο Πανεπιστήμιο της Ιστορίας, όπου διδάσκονται η Ελληνική και Λατινική Γραμματεία.

    Συνεπώς ο Ελληνισμός δεν έπαψε ποτέ να είναι η κυρίαρχη δύναμη στο Ανατολικό Ρωμα’ι’κό Κράτος, ακόμα και κατά τους πρώτους «σκοτεινούς» αιώνες.

    Οι αρχαιολάτρες κάνουν το μεγάλο λάθος να θεωρούν το «Βυζάντιο» ως μια ενιαία ιστορική περίοδο ( μιλάμε για 1100 χρόνια ) και αγνοούν επιδεικτικώς τον βαθμιαίο εξελληνισμό του, ιδίως από το 1204 και εντεύθεν.

    Είτε αρέσει στους αρχαιολάτρες είτε όχι, το Βυζάντιο ανήκει στην Ελληνική Ιστορία….ΔΕΝ είναι δυνατόν να λέμε ότι η Ελληνική Ιστορία «σταμάτησε» το 395 μΧ και … «ξανάρχισε» το 1821…αυτό ακυρώνει την Ιδέα της Συνεχείας και συνεπώς είναι απαράδεκτο για τους Εθνικιστές.

    Είναι δυνατόν να διαγράψουμε από την Ελληνική Ιστορία την Βασιλεύουσα και τον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο ???

    Η Ορθοδοξία ζυμώθηκε με τον Ελληνισμό κυρίως στα χρόνια της τουρκοκρατίας, όταν η Σταύρωση και η Ανάσταση του Χριστού ταυτίστηκε – στην συνείδηση του λαού – με την Σταύρωση και την Ανάσταση του Γένους, το «Ποθούμενον».

    Ο Κολοκοτρώνης λέει σαφώς ότι «…επήραμε τ’άρματα πρώτα υπέρ Πίστεως και έπειτα υπέρ Πατρίδος…».

    Και όταν ομιλεί ο Κολοκοτρώνης, καλό θα είναι να σιωπούν οι «καλοθελητές».

    Δεν πρέπει επίσης να αγνοούμε το γεγονός ότι ο λεγόμενος «χώρος» των αρχαιοθρήσκων βρίθει από μασώνους, νεοεποχίτες, ουφολόγους, ομοφυλοφίλους, αναρχοαριστερούς και κάθε είδους «μπουμπούκια»….συνεπώς κάθε συνειδητός Εθνικιστής οφείλει να είναι λίαν επιφυλακτικός απέναντι σε κάτι τέτοιους….»υπερέλληνες».

    Από την άλλη μεριά βεβαίως ΔΕΝ δεχόμαστε και τις απόψεις κάποιων – ευτυχώς λίγων – «υπερχριστιανών», οι οποίοι υβρίζουν την Αρχαία Ελλάδα και αποκαλούν τους Αρχαίους Έλληνες «κίναιδους», «ειδωλολάτρες», «δαιμονολάτρες» κλπ.

    Βλάπτουν ΚΑΙ αυτοί την Ιδέα της Συνεχείας, και συνεπώς δεν έχουν θέση στο Εθνικιστικό κίνημα.

    Καταγγέλουμε επίσης την διείσδυση της Μασωνίας ΚΑΙ στην Ιεραρχία της Ελληνικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, καθώς και την απαράδεκτη αδράνεια και νωθρότητα των Επισκόπων ενώπιον της νεοταξικής επιθέσεως κατά του Ελληνικού Έθνους.

    Ο Γνήσιος Έλλην Εθνικιστής σέβεται και ταυτίζεται με ΟΛΟΚΛΗΡΗ την Ιστορία του Έθνους μας.

    Ο Γνήσιος Έλλην Εθνικιστής νιώθει τον ίδιο σεβασμό και το ίδιο δέος μπροστά σε ένα Αρχαίο άγαλμα και σε μια Βυζαντινή εικόνα, διότι και τα δύο είναι έργα των ΠΡΟΓΟΝΩΝ του.

    Ο Γνήσιος Έλλην Εθνικιστής ταυτίζεται και με τον Λεωνίδα, και με τον Παλαιολόγο και με τον Παπαφλέσσα, διότι ΒΙΩΝΕΙ την Συνέχεια του Έθνους.

    Ο Παρθενών και η Αγιασοφιά είναι τα δύο Αιώνια Σύμβολα του Έθνους μας.

    Υπερηφανευόμαστε για την Αρχαία Ελλάδα και τον Πολιτισμό της, και αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο.

    Ζούμε όμως στο 2016 μΧ, όπου το 95% των Ελλήνων δηλώνουν Ορθόδοξοι Χριστιανοί και η Νέα Τάξη Πραγμάτων εξαπολύει λυσσασμένες επιθέσεις κατά των Παραδόσεων, των Ιερών και των Οσίων μας.

    Συνεπώς ο Ελληνικός Εθνικισμός οφείλει να υπερασπιστεί την Ελληνορθοδοξία και να αποκρούσει κάθε διασπαστική κίνηση που βλάπτει το Έθνος.

    Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ, ΕΝΙΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.

    Αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο.


  2. Εξαιρετικό πόνημα! Ευχαριστούμε για την κατάθεση ΕΛΛΗΝΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗ!
    Πάραυτα μεταφέρεται σε κεντρική ανάρτηση!

    Καλή Χρονιά!



Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: