h1

ΤΟ ΜΕΓΑ ΨΕΥΔΟΣ ΠΕΡΙ «ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΩΝ»

16/11/2015

Ακούμε συχνά και βλέπουμε συχνότερα τις στρατιές των ΝεοΤαξιτών λακέδων (εμετικούς πολιτικάντηδες και σήποντες δημοσιοκάφρους) να προπαγανδίζουν την «ανταγωνιστικότητα της οικονομίας» ως ικανή και αναγκαία συνθήκη για την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, την επιβολή δηλαδή της παγκοσμιοποιημένης δικτατορίας των (υπ) ανθρώπων που σώρευσαν πλούτο και επέλεξαν να παίξουν για να διασκεδάσουν στην παγκόσμια Monopoly τις τύχες της ανθρωπότητας! (Για τους αδαείς, ακόμα και το όνομα του «αθώου» επιτραπέζιου παιχνιδιού που έπαιζαν και παίζουν μικροί και μεγάλοι δεν είναι τυχαίο! MONOPOLY-Μία και μοναδική πόλη, μία και μοναδική επιχείρηση…)

Στο όνομα αυτής της κάλπικης (λίρας άμα τε και) ανταγωνιστικότητας, τα κράτη υπόκεινται σε πειραματικές προβολές δημοσιονομικών μοντέλων που υποτίθεται ότι θα εξασφαλίσουν ισορροπία στα εμπορικά τους ισοζύγια αφενός, μείωση δαπανών, συγκράτηση ελλειμμάτων και αύξηση ανταγωνιστικότητας αφετέρου.

Και ως φόβητρο χρησιμοποιούν τι; Μα φυσικά τον υπερ-δανεισμό των κρατών!!!

Τον λογιστικό υπερ-δανεισμό όμως, δηλαδή τον μη-πραγματικό! Αυτόν που έχει προκύψει από τις ηλεκτρονικές μεταφορές κεφαλαίων, αυτόν που χρησίμευσε για να δημιουργήσει χρηματιστηριακές φούσκες, στεγαστικές φούσκες, πιστωτικές φούσκες, δανειακές φούσκες. Ο μπαμπούλας της χρεωκοπίας μίας χώρας επικρέμεται ως δαμόκλειος σπάθη και οι εθελόδουλες κυβερνήσεις αφού εξαγοράζονται και πληρώνονται αδρά για τις υπηρεσίες τους (το λογιστικό χρήμα διαθέτει το πλεονέκτημα της απεριόριστης πίστωσης, άρα στην ουσία «φάτε μάτια ψάρια παιδιά…») αρχίζουν και κατακρεουργούν το εισόδημα των πολιτών, αυξάνοντας κατακόρυφα το κόστος ζωής, ενώ παράλληλα διαγράφουν από τους εθνικούς προϋπολογισμούς σιγά-σιγά ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ, υποχρεώνοντας τους πολίτες να υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής τους, μέχρι του σημείου της ευτελούς διαβίωσης ένεκα  οικονομικής ασφυξίας, άρα και νομοτελειακά μέχρι του σημείου της απόλυτης ένδειας.

Που αυτό με την σειρά του οδηγεί στην παθητικότητα, στην μοιρολατρική διάθεση του πολίτη, άρα και στην απουσία πάσας μορφής αντίδρασης! Η καραμέλα που πιπιλίζεται αενάως ακούει στον εύηχο όρο «ανταγωνιστικότητα της οικονομίας», μίας ανταγωνιστικότητας που δεν μπορεί να ανταγωνισθεί (από και ) κανέναν! Κι αυτό γιατί ο ανταγωνισμός (πρέπει να) υφίσταται μεταξύ εταιρικών οικοδομημάτων που προσφέρουν εμπορικά προϊόντα στους πολίτες διαφοροποιώντας πρωτίστως την τιμή αγοράς, συνοδευόμενη από τις ίδιες μεν προδιαγραφές, αλλάζοντας δε ορισμένα χαρακτηριστικά του προϊόντος που δεν αλλοιώνουν τον χαρακτήρα του και την χρήση του!

Το παγκοσμιοποιημένο μοντέλο όμως της οικονομίας που εφαρμόζεται δεν περιέχει ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ανταγωνισμό!

Αυτό το συμπέρασμα προκύπτει από μία απλή ανάγνωση της λίστας των πολυεθνικών που κατέκλυσαν τον πλανήτη με τα προϊόντα τους και κρατούν στα χέρια τους το παγκόσμιο εμπόριο. Που αυτές με την σειρά τους απορρόφησαν ΟΛΕΣ τις ανταγωνιστικές μικρότερες εταιρείες των κλάδων τους, είτε με επιθετικές εξαγορές, είτε με εκβιαστικές προτάσεις και δόλια μέσα! Τα καρτέλ λοιπόν που δημιουργήθηκαν καλλιεργούν ψευδώς την ουτοπία της οικονομίας της αγοράς μέσω ενός ψευδεπίγραφου ανταγωνισμού, αφού στην ουσία οι διαφορετικές εταιρείες που διαφημίζονται από τα Μέσα Μαζικής Εξαχρείωσης και εμπορεύονται τα ίδια προϊόντα ανήκουν ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΟΜΙΛΟ!!

Άρα, για ποιόν ανταγωνισμό μας μιλάνε οι κατάπτυστοι γελωτοποιοί της πολιτικής και κυνοβουλευτικής σκηνής; Εάν για παράδειγμα ένας καταναλωτής δεν επιθυμεί να λούζει τα μαλλιά του (όσα του έμειναν…) με το BE-HEAD… AND και αποφασίσει να αγοράσει το WASH AND SMELL (χωρίς αναφορά στα προϊόντα δεν γίνεται κατανοητή η απάτη) αυτό που πιθανώς δεν αντιλαμβάνεται είναι ότι δίνει τα χρήματά του ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ! Δεν θα δώσω άλλο παράδειγμα, μια που ελπίζω να κατανοούν οι αναγνώστες ότι αυτό επεκτείνεται σε ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ είτε είναι ξυραφάκια, είτε είναι αυτοκίνητα…

Πως θα λειτουργήσει λοιπόν αυτός ο περίφημος ανταγωνισμός της «οικονομίας της αγοράς» όταν τα χρήματα των καταναλωτών σωρεύονται σε 15-20 πολυεθνικές σε όλον τον κόσμο;

Έχετε την ψευδαίσθηση ότι η μία πολυεθνική θα ανταγωνίζεται την άλλη;

Πλανάσθε πλάνην οικτράν, αφού οι 20 πολυεθνικές ανήκουν σε 5 οικογένειες!!!

Τα «πεφωτισμένα αφεντικά» το μόνο στο οποίο ανταγωνίζονται είναι στο γκολφ, στον μπακαρά, στα πούρα και στις διεστραμμένες έξεις τους… Έτσι λοιπόν το σύστημα της μαύρης προπαγάνδας κάνει καθημερινά πλύση εγκεφάλου στους πολίτες που επιμένουν να αυτοχειριάζονται παρακολουθώντας δελτία μη-ειδήσεων και παραπληροφόρησης από τα υπερχρεωμένα Μέσα, τα οποία συγκρίνουν την Ελληνική π.χ. οικονομία με αυτήν της…Μποτσουάνας για να καταδείξουν τον μη ανταγωνιστικό χαρακτήρα της! Ακόμα και στην Μποτσουάνα όμως δραστηριοποιούνται ΟΙ ΙΔΙΕΣ εταιρείες των ΙΔΙΩΝ ΟΜΙΛΩΝ!! Οπότε;

Ξυπνήστε λοιπόν συν-Έλληνες, υποστηρίξτε όποιες και όσες μικρές Ελληνικές επιχειρήσεις απέμειναν, στηρίξτε τους Έλληνες παραγωγούς, αγοράστε όσα και όποια Ελληνικά προϊόντα υπάρχουν! Βεβαίως και είμαστε εγκλωβισμένοι στα δίχτυα των πολυεθνικών περιούσιων ομίλων, όμως σε όποια περίπτωση μπορούμε θα πρέπει να ενισχύουμε την Ελληνική παραγωγή και τον Έλληνα επαγγελματία!

Δείτε παρακάτω μία ενδεικτική λίστα των «μεγαλοκαρχαριών» του διεθνούς εμπορίου και αντιληφθείτε για ποιόν…ανταγωνισμό μας μιλάνε! 

  1. Procter and Gamble (Υπάλληλοι: 118.000)

Διαθέτει ορισμένα από τα μεγαλύτερα brands στην κατοχή της, τα οποία δείχνουν απαραίτητα στην καθημερινότητά μας όπως το Tide, τα Pampers, η Gillete αλλά και κάποια άλλα όπως το Head and Shoulders, η Crest και το Swiffer.

  1. CVS (Υπάλληλοι: 200.000)

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη φαρμακοβιομηχανία στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, με περισσότερα από 2,000 υποκαταστήματα.

  1. eBay (Υπάλληλοι:34.600)

Συμπληρώνει 20 χρόνια στην online αγορά προϊόντων και έχει εξαπλώνει τη δράση της σε 203 χώρες.

  1. Costco (Υπάλληλοι:195.000)

Πρόκειται για την εταιρεία, η οποία πουλά φαγητό, ρούχα και είδη σπιτιού σε πολύ χαμηλές τιμές ενώ τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να εξαπλώνεται και στο χώρο του αυτοκινήτου.

  1. Starbucks (Υπάλληλοι:191.000)

Διαθέτει 22.000 καταστήματα σε 66 χώρες και απολαμβάνει την 5η θέση στη λίστα με τις πιο αγαπητές εταιρείες από τον κόσμο σύμφωνα με το Fortune. Αν και τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να προσφέρει φαγητό και κρασί, παραμένει στην κορυφή λόγω του ξεχωριστού καφέ.

  1. Nike (Υπάλληλοι:56.500)

Είναι η Νο1 εταιρεία αθλητικής ένδυσης. Μόνο για το 2014, ο τζίρος της ξεπέρασε τα 27,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

  1. Kroger (Υπάλληλοι:400.000)

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αλυσίδα super market στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αριθμεί περισσότερα από 2.500 καταστήματα ενώ τα τελευταία χρόνια λανσάρει και δική της σειρά κοσμημάτων.

  1. Coca-Cola (Υπάλληλοι:129.200)

Στην κατοχή της εταιρείας βρίσκονται το Powerade, η Sprite, η Fanta και άλλα ροφήματα, τα οποία έστω μια φορά έχει δοκιμάσει ένας άνθρωπος πάνω στον πλανήτη.

  1. Disney (Υπάλληλοι:180.000)

Το όνομα της Disney βρίσκεται παντού σε ότι αφορά παιδικά παιχνίδια, γεγονός που την καθιστά μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο είδος της. Η είσοδός της στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο την εκτόξευσε καθώς μόνο τα έσοδα από την τελευταία επιτυχία «Inside Out» έφτασαν τα 7,4 δισ.

  1. McDonald’s (Υπάλληλοι:420.000)

Διαθέτει 36.258 καταστήματα σε όλο τον κόσμο για γρήγορο φαγητό ενώ στη λίστα της έχει οκτώ χώρες ανάμεσα στις οποίες βρίσκονται η Κίνα και η Ρωσία, οι οποίες εκτοξεύουν τα έσοδά της στα ύψη.

  1. PepsiCo (Υπάλληλοι: 271.000)

Ο μεγάλος αντίπαλος της Coca-Cola. Διαθέτει στην κατοχή της το Gatorade, τα Doritos, τα Cheetos, τα Lipton ενώ ετοιμάζεται να συνεργαστεί με τα Starbucks για τα δικά της έτοιμα ροφήματα.

  1. Johnson and Johnson (Υπάλληλοι:126.500)

Διαθέτει προϊόντα καθημερινής χρήσης και είδη σπιτιού. Ορισμένα από τα πιο γνωστά είναι το Listerine, το Neutrogena και το Lactaid.

  1. Apple (Y:92.600)

Σύμφωνα με το περιοδικό Forbes είναι η πιο αναγνωρίσιμη εταιρεία παγκοσμίως. Τα προϊόντα της με το iPhone φυσικά στην κορυφή βρίσκονται σχεδόν σε κάθε γωνιά του πλανήτη ενώ η online πωλήσεις την εκτόξευσαν σε κέρδη.

  1. Amazon (Υπάλληλοι:154.100)

Η εταιρεία Amazon είναι πρώτη στην κατηγορία της στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πρόκειται για το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο αλλά κατέχει μια εκ των κορυφαίων θέσων και στη γενική λίστα με την παροχή αγαθών.

  1. Walmart (Υπάλληλοι: 2,2 εκατ.)

Μόνο και μόνο από τον αριθμό των υπαλλήλων που απασχολεί, αντιλαμβάνεται κανείς το μέγεθός της. Είναι η Νο1 εταιρεία λιανικού εμπορίου στον κόσμο, η οποία παρέχει τις υπηρεσίες της σε 28 χώρες και ανακοίνωσε πρόσφατα συνολικές αυξήσεις στους εργαζόμενούς της ύψους 70%.

Πηγή της λίστας: Εναλλακτική Δράση

           Εχετλαίος._

Advertisements

3 Σχόλια

  1. Δυο συμπληρωματικές παρατηρήσεις στο άρθρο του Συμμαχητή…

    ΠΡΩΤΟΝ, θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε σε ποια «εθνικότητα» ανήκουν οι πλείστοι των προέδρων, διευθυνόντων συμβούλων κλπ των ανωτέρω πολυεθνικών κολοσσών…

    Ή μήπως θα μας πιάσει ο….»αντιρατσιστικός» νόμος ( ξέρετε, αυτός που κάνει τα στραβά μάτια στον ελεεινό Φίλη και στον κάθε Φίλη ) ???

    ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ο Συμμαχητής καταλήγει στο προφανές – για εμάς – αλλά αθέατο στους προβατοειδείς μαζανθρώπους συμπέρασμα…..

    Ότι δηλαδή το παγκόσμιο σύστημα της Νέας Τάξης είναι πυραμιδικό ως προς την δομή του.

    Ο δήθεν «πλουραλισμός» του δυτικού κόσμου είναι ψευδεπίγραφος, δεδομένου ότι οι πολυεθνικοί κολοσσοί των ΜΜΕ και του Τύπου ελέγχονται από μια χούφτα οικογένειες…

    Η τάση δε που επικρατεί τα τελευταία χρόνια είναι οι συγχωνεύσεις των πολυεθνικών κολοσσών σε όλους τους τομείς, με αποτέλεσμα η κορυφή της πυραμίδας να στενεύει συνεχώς.

    Τελικώς η πληροφόρηση, η ένδυση, η διατροφή και όλες οι πτυχές της ζωής των πολιτών ελέγχονται από μια «ελίτ» μερικών δεκάδων ( ??? ) ατόμων.

    Δεν μπορούμε παρά να καταλήξουμε στο αναπόφευκτο συμπέρασμα…

    Στην κορυφή της πυραμίδας δεν μπορεί παρά να βρίσκεται ΕΝΑ πρόσωπο.

    Κάθε πυραμιδικός οργανισμός καταλήγει αναπόφευκτα εκεί.

    Ποιο είναι αυτό το πρόσωπο ??? Πώς ονομάζεται ??? Πότε θα αποκαλυφθεί ??? Σε ποια «εθνικότητα» ανήκει ???

    Ο καθένας ας δώσει τις απαντήσεις του…


  2. Ευχαριστώ τον Συμμαχητή για τις πολύτιμες παρατηρήσεις του! Είναι Αριστοτέλεια λογικό το συμπέρασμά σου Συμμαχητή μου, στην πυραμιδική κορυφή υπάρχει χώρος μόνον για έναν…. Απλώς ο σκοπός μας (θεωρώ) ότι είναι να καταφέρουμε με κάποιον τρόπο να του ανοίξουμε τα σκέλη του και να τον «πείσουμε» να καθήσει με όλο του το ειδικό….βάρος στην θέση που ο ίδιος επέλεξε, ήτοι την ακμή του οικοδομήματος….


  3. Η παρακμή του Αρχαίου Κόσμου (ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ) έδωσε την ευκαιρία στην λατρεία του μαμμωνά να ενταφιάσει την Αριστεία, την Ανδρεία και την Αρετή.

    Αυτά απουσιάζουν και σήμερα, χάρις στις πολύτιμες υπηρεσίες που προσέφερε στον μαμμωνά ο απαραίτητος συμπληρωματικός αντίποδας του, ο μαρξισμός.

    Φωτεινά διαλλείμματα υπήρξαν, η Εθνεγερσία του 1821, οι Βαλκανικοί Πόλεμοι και το ΟΧΙ του 1940.
    Και ορισμένες εκλάμψεις ενδιαμέσως.

    Ο μαμμωνάς είναι ΑΠΡΟΣΩΠΟΣ, λαμβάνοντας τα χαρακτηριστικά του εκάστοτε επί της Γης γλοιώδους υπηρέτη του.

    Χαιρετώ σε Συμμαχητή μας!

    Αλλενάκι



Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αρέσει σε %d bloggers: