h1

Πανικός στο καθεστώς από τους “Ιατρούς του Ελληνισμού”

17/09/2014

Iατροί του Ελληνισμού: Ανακηρύχθηκε το ψηφοδέλτιο για τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών

Πανικός στο καθεστώς από τους “Ιατρούς του Ελληνισμού”

Ο πανικός των συστημικών παρατάξεων που ανήκουν στο δήθεν συνταγματικό τόξο τους έχει οδηγήσει στο να κατασκευάζουν καταστάσεις και διακηρύξεις βγαλμένες μέσα από τα κλισέ των συνθημάτων του πεζοδρομίου.

Οι Ιατροί του Ελληνισμού ουδέποτε διακήρυξαν διακρίσεις στην παροχή της ιατρικής περίθαλψης. Σήμερα δυστυχώς υπάρχουν διακρίσεις και αυτές είναι κατά των Ελλήνων οι οποίοι είναι αποκλεισμένοι από την δωρεάν παροχή περίθαλψης και  έχουν μετατραπεί σε ζητιάνους συνταγογράφησης περιφερόμενοι από ιατρό σε ιατρό παρακαλώντας για το αυτονόητο. Παράλληλα  οι ασφαλισμένοι  του  ΟΑΕΕ με ληξιπρόθεσμες οφειλές, παρόλο που  η Νέα Δημοκρατία προεκλογικά είχε υποσχεθεί  ιατροφαρμακευτική κάλυψη, έχουν μείνει κυριολεκτικά στο έλεος της μοίρας τους. Οι πολιτική που ακολουθήθηκε τα τελευταία 40 έτη με την ανοχή και των μη κυβερνητικών σχηματισμών έχει δημιουργήσει ένα ρατσιστικό σύστημα υγείας με θύματα τους Έλληνες. Δεν ζητάμε διακρίσεις αλλά διακοπή αυτών που υπάρχουν ενάντια στους Έλληνες.

Για του λόγου το αληθές σας παρουσιάζουμε το πλήρες κείμενο της διακήρυξης των «Ιατρών του Ελληνισμού»:

Η σημερινή κατάσταση του τόπου μας χαρακτηρίζεται από μια βαθειά κρίση, όχι μόνο οικονομική ή κοινωνική, αλλά κυρίως κρίση αξιών και ιδανικών. Όπως είναι φυσικό η κατάπτωση αυτή εμφανίζεται όχι μόνο σε δομές και θεσμούς του ελληνικού κράτους αλλά και στην πλειονότητα των Ελλήνων πολιτών. Επαγγελματικοί κλάδοι εξαφανίζονται ή διέρχονται σοβαρή κρίση. Οι γιατροί δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν εξαίρεση. Στην κρίση λοιπόν αυτή, επιχειρεί να απαντήσει η πρωτοβουλία: «Ιατροί του Ελληνισμού». Πρόκειται για ευαισθητοποιημένους επιστήμονες και κυρίως συνειδητοποιημένους πολίτες, οι οποίοι αδυνατούν να αντικρίζουν με απάθεια τη σταδιακή απαξίωση του ιατρικού λειτουργήματος και την αποσάρθρωση του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

Οι διαβρωμένες κρατικές δομές, συμπαρασύρουν και την δημόσια περίθαλψη, όπου η κλινική και εργαστηριακή ιατρική απαξιώνεται, οι υπηρεσίες υγείας συρρικνώνονται και ο γιατρός χάνει τις βασικές του ιδιότητες και ευθύνες, ασχολούμενος αποκλειστικά με ζητήματα γραφειοκρατίας και λογιστικής. Οι εργαστηριακοί ιατροί αντιμετωπίζονται ως πολίτες β’ κατηγορίας με την ισχύουσα νομοθεσία να απαιτεί ουσιαστικά την επιστροφή των χρημάτων τα οποία έλαβαν με βάση τα σχεδόν δωρεάν κοστολόγια, που είναι καθηλωμένα για δεκαετίες.

Οι γιατροί, που διασφαλίζουν τον κομβικό πυλώνα της εθνικής υγείας, αντιμετωπίζονται από τους καθεστωτικούς εξουσιαστές ως εξιλαστήρια θύματα, ικανά να αντέξουν κάθε είδους εκμετάλλευση. Οι γιατροί του ΕΣΥ, εφημερεύοντας ακατάπαυστα και στερούμενοι του αναγκαίου υγειονομικού υλικού, παραμένουν ολότελα απλήρωτοι και ενοχοποιούνται με το παραμικρό συμβάν στην εφημερία τους ή στην εφημερεύουσα κλινική τους.

Εδώ και πολλά χρόνια οι γιατροί δεν εκπροσωπούνται συνδικαλιστικά όπως αποδεικνύει η μη συμμετοχή τους στις εκλογές των ιατρικών συλλόγων. Τα διοικητικά συμβούλια προκύπτουν από μια πολύ μικρή εκλογική ομάδα και συνεπώς αντιπροσωπεύουν μικρή μειοψηφία των γιατρών. Η σχετικώς πλειοψηφούσα ομάδα του ΔΗΚΙ που ελέγχει το ΔΣ με τις υπεκφυγές στα καίρια ερωτήματα και τις συνεχείς προσφυγές στο ΣΤΕ, έχει μετατρέψει τον ΙΣΑ σε έναν εξαιρετικά βραδυκίνητο και άβουλο σχηματισμό, ο οποίος αδυνατεί να δώσει λύσεις στα προβλήματα που αποσυνθέτουν τον κλάδο. Προβλήματα όπως η κατάσταση του ΕΟΠΥΥ, τα λογιστικά τερτίπια τύπου clowback και rebate,το καθεστώς των ιατρικών επισκέψεων, οι αθρόες απολύσεις και η ανεργία των νέων ιατρών, η μετανάστευση νέων ιατρών στο εξωτερικό, οδηγούν γενικότερα στην απόλυτη απαξίωση της ιατρικής επιστήμης και στον εξανδραποδισμό των ιατρών του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

Διεκδικούμε για το Εθνικό Σύστημα Υγείας

Αύξηση της χρηματοδότησης του ΕΣΥ.

  1. Αναβάθμιση της οργάνωσης και λειτουργίας της υπηρεσίας επιθεώρησης εργασίας του ΙΚΑ, ώστε να μειωθούν τα φαινόμενα εισφοροδιαφυγής και μαύρης εργασίας
  2. Εξορθολογισμός των δαπανών λειτουργίας των νοσοκομείων. Όλες οι προμήθειες των νοσοκομείων με δημόσιους διαγωνισμούς και με πλήρη δημοσιότητα όλων των ενεργειών των ΔΣ.
  3. α)Σαφής διάκριση των νοσοκομείων δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας περίθαλψης.

β)Λειτουργική ένταξη όλων των Πανεπιστημιακών κλινικών και μονάδων στα νοσοκομεία τριτοβάθμιου χαρακτήρα.

γ)Λειτουργική εθελοντική ένταξη όλων των ελευθεροεπαγγελματιών ιατρών ως θεσμοθετημένων εξωτερικών συνεργατών, στα νοσοκομεία δευτεροβάθμιας περίθαλψης.

  1. Κατάργηση της έννοιας της κλινικής και καθιέρωση του τομέα στην δευτεροβάθμια περίθαλψη, όπου όλοι οι ιατροί θα συλλειτουργούν και θα συνεργάζονται. Προτείνεται η λειτουργία τριών τομέων: Εργαστηριακός τομέας (βιοχημικό, ακτινολογικό, αιματολογικό κλπ εργαστήρια), κλινικός τομέας και χειρουργικός τομέας. Ο κάθε τομέας θα διοικείται από τριμελή επιτροπή διευθυντών και η συνολική ιατρική υπηρεσία θα διοικείται από την τριμελή επιστημονική επιτροπή του νοσοκομείου.  
  2. Κατάργηση του θεσμού του επικουρικού ιατρού και καθιέρωση μόνον της εργασιακής σχέσης πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης για τους ιατρούς που υπηρετούν στο ΕΣΥ, με αύξηση της διαστρωμάτωσης των ιατρών σε 5 βαθμίδες, με Επιμελητές από Δ΄ έως Α΄ και καθιέρωση του καταληκτικού βαθμού του Διευθυντή.
  3. Προτείνεται η ελάττωση των εισαγωγών φαρμάκων και ιατρικών τεχνολογικών προϊόντων μέσω:

Της ανάπτυξης των ήδη υπαρχόντων ελληνικών φαρμακευτικών βιομηχανιών

Της ίδρυσης νέων κρατικών βιομηχανιών σε τομείς αναγκαίους για την εθνική οικονομία

Της παροχή κινήτρων για ίδρυση νέων ιδιωτικών βιομηχανιών παραγωγής προϊόντων βιοτεχνολογίας υψηλής ποιότητας. Να γίνει άμεσα παραγωγή φαρμάκων και υγειονομικού υλικού από τα υπάρχοντα στρατιωτικά εργοστάσια, τα οποία να συνεχίσουν να λειτουργούν υπό στρατιωτική νομοθεσία.

  1. Αυστηρός λογιστικός και αντικειμενικός επιστημονικός έλεγχος της κατανάλωσης φαρμάκων στην πρωτοβάθμια περίθαλψη, με αξιοποίηση και αναβάθμιση των ηλεκτρονικών δικτύων.
  2. Απαγόρευση εργασίας για ιατρούς, φαρμακοποιούς, νοσηλευτές και άλλους υγειονομικούς που προέρχονται από χώρες εκτός ΕΕ.
  3. Καθιέρωση καθηκοντολογίου.
  4. Επαναφορά του μισθολογίου.
  5. Να διορισθούν οι ήδη κριθέντες στο Ε.Σ.Υ. και να προκηρυχτούν νέες θέσεις ιατρικού προσωπικού ανάλογα με τις ανάγκες.
  6. Συμμετοχή του Ι.Σ.Α. στον τομέα ευθύνης του στον προγραμματισμό της πρόσληψης, εκπαίδευσης και εξέτασης των ειδικευόμενων.
  7. Ενσωμάτωση των δομών του Π.Ε.Δ.Υ. στο Ε.Σ.Υ. και εξομοίωση των ιατρών του με αυτών του Ε.Σ.Υ.

ΝΕΟΙ ΙΑΤΡΟΙ

  1. Οι νέοι ιατροί που θα ανοίγουν ιατρείο απαλλάσσονται από παράβολο και εισφορές σε ΤΣΑΥ και ιατρικούς συλλόγους για 6 χρόνια.
  2. Θεσπίζονται άτοκα 20ετή δάνεια επαγγελματικού εξοπλισμού για τους νέους ιατρούς που θα λαμβάνουν ειδικότητα και θα κάνουν έναρξη ελεύθερου επαγγέλματος.

Πρωτοβάθμια περίθαλψη

1)Επιδιώκουμε τροποποίηση των ηλεκτρονικών δικτύων συνταγογραφίας, με αναγνώριση ως δελτίων ανάλωσης φαρμάκων (ΔΑΦ) των εντύπων που ως σήμερα ονομάζονταν παράνομα και καταχρηστικά συνταγές.

2)Να απαγορευτεί η πώληση φαρμάκων από τους φαρμακοποιούς χωρίς την προσκόμιση ιατρικού ΔΑΦ, με αυστηρές ποινές για τους παραβάτες.

3)Κατάργηση των αυθαίρετων πλαφόν στην συνταγογράφηση και καθιέρωση των διεθνών προτύπων ανά ειδικότητα.

4)Νομοθετική κατάργηση του rebate και του clowback όπως και κάθε λογιστικού τεχνάσματος που έχει επιβληθεί τα τελευταία χρόνια υπονομεύοντας το ιατρικό λειτούργημα. Απαίτηση επιστροφής των παρακρατημένων χρημάτων εντόκως, με νομική υποστήριξη και δικηγορική χρηματοδότηση από τον ΙΣΑ. Καθιέρωση ομάδων πράξεων και εργαστηριακών εξετάσεων (είδος και συχνότητα εκτέλεσης) ανά ειδικότητα κατά τα διεθνή πρότυπα.

5)Να καταργηθεί η έννοια της σύμβασης των ελευθεροεπαγγελματιών ιατρών με τον ΕΟΠΥΥ και να καθιερωθεί η απρόσκοπτη οικειοθελής συνεργασία. Ο κάθε ιατρός εφόσον επιθυμεί να προσφέρει υπηρεσίες στον ΕΟΠΥΥ, θα ήταν πιο συμφέρον να το δηλώνει στον ιατρικό σύλλογο. Είναι απαράδεκτο να γίνεται αναφορά σε οποιαδήποτε μορφή σύμβασης, αφού αυτή εκ προοιμίου προϋποθέτει όρους συνεργασίας και κανόνες αμοιβών που στην περίπτωση της δημόσιας περίθαλψης ουδέποτε τήρησε το ελληνικό δημόσιο, ενώ και τα πάσης φύσεως κοστολόγια μόνο ως κοινωνικού χαρακτήρα μπορούν να εννοηθούν.

6)Νομοθετική κατοχύρωση της ανάληψης της αστικής ευθύνης για ιατρικές υπηρεσίες από τον ΕΟΠΥΥ.

7)Κατάργηση των ιδιωτικών ελεγκτικών εταιρειών.

Προτεινόμενες διαρθρωτικές αλλαγές

Οι πίνακες διαγνωστικών εξετάσεων και ιατρικών πράξεων διαγνωστικού ή θεραπευτικού περιεχομένου, εμπεριέχονται σε απαρχαιωμένα Προεδρικά Διατάγματα. Στις δεκαετίες που πέρασαν ουδέποτε έγινε αναθεώρηση με επιστημονικά ή με οικονομικά κριτήρια.

Κρίνεται επιβεβλημένη η καθιέρωση επιτροπής ειδικών, με συμμετοχή ιατρών και εκπροσώπων των παραγωγικών και επιχειρηματικών μονάδων που δραστηριοποιούνται στην περίθαλψη, ώστε κάθε δυο χρόνια να γίνεται ανανέωση των πινάκων με δημοσίευση νέου Προεδρικού Διατάγματος εξετάσεων και πράξεων. Όλες οι συνήθεις ιατρικές πράξεις, όπως και οι κλινικές ή παρακλινικές δοκιμασίες, όπως και οι συνήθεις εξετάσεις, να θεωρηθούν ως αυτονοήτως υπαγόμενες στην ιατρική επίσκεψη και να συγκροτηθεί πίνακας κοστολόγησης των ιατρικών επισκέψεων ανά κλινική και χειρουργική ειδικότητα. Η εκτέλεση ή όχι των ιατρικών πράξεων της κάθε ειδικότητας να εναπόκειται στην κρίση του κλινικού ιατρού και το ταμειακό ύψος της επίσκεψης να είναι ανεξάρτητο από την συνεκτέλεση πράξεων ή δοκιμασιών.

Να καθιερωθεί από επιτροπή ειδικών του ΠΙΣ, ανά ειδικότητα, το είδος των ιατρικών πράξεων που ο ιατρός θα μπορεί να ζητάει.

Ανεξαρτητοποίηση του ΤΣΑΥ και ελεύθερη επιλογή ασφαλιστικού φορέα από τους υγειονομικούς, ακόμα και από την ιδιωτική αγορά. Διαχειριστικός έλεγχος στα οικονομικά του και απόδοση ευθυνών για την οικονομική κρίση του.

Να διεκδικήσουμε νέα νομοθεσία για τους ιατρικούς συλλόγους

Κατάργηση των υπαρχόντων Ιατρικών Συλλόγων και καθιέρωση Ιατρικού Συλλόγου ανά διοικητική Περιφέρεια. Ο Ιατρικός Σύλλογος της κάθε Περιφέρειας θα εκπροσωπεί όλους τους Ιατρούς Ελευθεροεπαγγελματίες, υπαλλήλους του ΠΕΔΥ, συνεργαζόμενους ή μη με τον ΕΟΠΥΥ, υπαλλήλους ιδιωτικών φορέων και Ιατρούς του ΕΣΥ, απέναντι στα Υπουργεία καθώς και απέναντι στους ασφαλιστικούς φορείς.

Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος (ΠΙΣ) αποκτά αμιγώς συνδικαλιστική ιδιότητα απέναντι στην συνολική εκπροσώπηση του ιατρικού κλάδου απέναντι στο κράτος και του αφαιρούνται όλες οι άλλες αρμοδιότητες, πλην του δευτεροβάθμιου πειθαρχικού συμβουλίου.

Ο Ι.Σ.Α. να συνεργάζεται με τους φορείς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας τοπικής αυτοδιοίκησης και να δημιουργεί τον υγειονομικό χάρτη της Περιφέρειας, όπου θα γίνεται η ετήσια ενημέρωση γύρω από την υπάρχουσα νοσηρότητα, την θνητότητα, τις επιδημίες, τον επιπολασμό των νοσημάτων κ.λ.π. Στον υγειονομικό χάρτη θα εμπεριέχεται και η πρόταση για τον απαιτούμενο αριθμό υπηρετούντων ιατρών, φαρμακοποιών, νοσηλευτών και άλλων υγειονομικών, ενώ θα γίνονται οι ανάλογες προτάσεις προς την κυβέρνηση.

Τα δημοτικά ιατρεία αποκτούν άδεια λειτουργίας από τον ΙΣΑ και οι γιατροί οι οποίοι θα ασκούν κοινωνικό έργο θα έχουν την υποχρέωση μόνο να το δηλώνουν στον ΙΣΑ, ενώ για το συμβολικό κοστολόγιο για τις παρεχόμενες υπηρεσίες θα υπάρχει σύμβαση του δήμου με τον ΙΣΑ. Κάθε άλλη περίπτωση θα αντιμετωπίζεται ως μαύρη εργασία και ως παράνομη άσκηση ιατρικής και θα ασκούνται μηνύσεις από τον ΙΣΑ.

Με ευθύνη του ΙΣΑ θα τυπώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα ενημερωτικές αφίσες, έντυπα για να μοιράζονται στα ιατρεία ή να αναρτώνται στα σαλόνια τους, με ενημερωτικό χαρακτήρα, όπως πχ: «ασφαλισμένε η υγεία σου κοστολογείται 6,93 ευρώ». Άλλο παράδειγμα σε εφημερεύων νοσοκομείο: «μην σκουντάτε τους γιατρούς γιατί έχουν κλείσει 45 ώρες συνεχούς εργασίας και θα πέσουν κάτω» κοκ.

Να θεσμοθετηθεί το δικαίωμα όλων των μελών του ΙΣΑ και όχι μόνο των εκλεγμένων παρατάξεων, στην ενυπόγραφη δημοσίευση θέσεων, απόψεων και κειμένων πολιτικού ή κοινωνικού περιεχομένου στο περιοδικό «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ» του ΙΣΑ. Πάνω από ένα όριο σελίδων, απλά θα γίνεται κάποια συμβολική χρέωση. Το περιοδικό να γίνει εργαλείο πολιτικού προβληματισμού και διαλόγου, ενώ σήμερα είναι μια απλή μονοθεματική προπαγανδιστική ανούσια φυλλάδα.

Όσο αφορά τον ΙΣΑ θα ζητηθεί λογιστικός έλεγχος των δαπανών των τελευταίων ετών. Ο συνδικαλιστικός και ελεγκτικός στην υγεία ρόλος του θα αναβαθμιστεί με συμμετοχή του σε όλες τις επιτροπές και φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας

Προληπτικός διαγνωστικός έλεγχος

  1. Καθιέρωση προληπτικού διαγνωστικού ελέγχου ανά ομάδα πληθυσμού ανάλογα με την προβλέψιμη νοσηρότητα και τους ειδικούς κινδύνους που τεκμηριώνονται από επιδημιολογικά δεδομένα.
  2. Οι πίνακες προληπτικής ιατρικής να αποτελούν προϊόν σκέψης ειδικών και να έχουν τριετή ισχύ, στο τέλος δε της τριετίας να γίνεται επανεξέταση μετά από επανασύσταση της ειδικής επιτροπής.
  3. Με ολοκληρωμένη πρόταση του ΙΣΑ να καθιερωθεί ο τακτικός προληπτικός έλεγχος των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για ανεύρεση χρηστών ναρκωτικών ουσιών πάσης φύσεως. Στα προγράμματα θα εργάζονται μέλη του ΙΣΑ και προτεραιότητα θα έχουν οι άνεργοι ιατροί

ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΝΕΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΠΑΡΟΧΩΝ ΕΟΠΥΥ

  1. Ο κανονισμός παροχών του ΕΟΠΥΥ επιβάλλεται να αλλάξει. Οι ιατροί και τα διαγνωστικά κέντρα θα συμβάλλονται μόνο με την λογική της οικειοθελούς συνεργασίας και όχι της σύμβασης μέσω δηλώσεων στους ιατρικούς συλλόγους της κάθε Περιφέρειας.
  2. Αφαίρεση κάθε αναφοράς σε θεραπευτικά ή διαγνωστικά πρωτόκολλα από το ηλεκτρονικό δίκτυο του ΕΟΠΥΥ, καθώς συνιστούν δείγματα άκρως αντεπιστημονικής νοοτροπίας. Προτείνεται η καθιέρωση διαφορετικού ύψους επίσκεψης ανά κατηγορία ειδικότητας κλινικών ιατρών, λαμβανομένου υπ’ όψιν των κοινών, συνήθων και απαραίτητων παρακλινικών εξετάσεων και ιατρικών πράξεων που εμπίπτουν στα πλαίσια της καθημερινής πράξης των ειδικευμένων ιατρών.
  3. Διάκριση ως ξεχωριστής πράξης με συμβολική αποζημίωση η συμπλήρωση των ΔΑΦ.
  4. Καθιέρωση ως εργαστηριακών πράξεων με αυξημένες απαιτήσεις πιστοποίησης, οι αξονικές τομογραφίες, οι μαγνητικές τομογραφίες, οι πυρηνικές πράξεις, οι χρήσεις βιολογικών υλικών, οι γενετικές αναλύσεις κλπ. Ο έλεγχος σκοπιμότητας αλλά και ο λοιπός οικονομικός έλεγχος για όλες τις πράξεις που θα εκτελούνται από τους συμβεβλημένους διαγνωστικούς φορείς, θα γίνεται από τις συσταθείσες δυο ελεγκτικές υπηρεσίες που διοικητικά δεν θα υπάγονται στον ΕΟΠΥΥ, αλλά θα συνιστούν ανεξάρτητο κρατικό φορέα.

Ιδιωτικές κλινικές

1)Ο δευτεροβάθμιος και τριτοβάθμιος ιδιωτικός νοσηλευτικός τομέας δεν πρέπει να συρρικνωθεί. Αντίθετα, θα πρέπει να ενισχυθεί ώστε να λειτουργεί αποσυμφορώντας το ΕΣΥ, μέσω ανάληψης της νοσηλείας ή συγκεκριμένων ιατρικών πράξεων βάσει προσυμφωνημένου κοστολογίου, που δεν θα αποκλίνει σημαντικά από το ισχύον κοστολόγιο του ΕΣΥ.

2)Να δίδεται η δυνατότητα επικουρικής εφημερίας ιδιωτικών κλινικών εν παραλλήλω προς τα νοσοκομεία του ΕΣΥ, βάσει διάφανων συμβάσεων.

3)Η εργασιακή σχέση των υπηρετούντων ιατρών σε ιδιωτικές κλινικές και οι αμοιβές των συνεργαζομένων ιατρών με τις ιδιωτικές κλινικές καθορίζονται αποκλειστικά με συλλογικές συμβάσεις μέσω του Ι.Σ.Α. Κάθε άλλη συνδικαλιστική παρουσία όπως και κάθε άλλη σύμβαση πέραν αυτής καταργείται δια νόμου.

Επίλογος

Καλούμε τους συναδέλφους που τόσα χρόνια απαξιώνουν τον Ι.Σ.Α. επειδή δεν τους εκφράζει και έχει μετατραπεί σε όργανο προώθησης προσωπικών φιλοδοξιών, να συμμετάσχουν μαζικά στις επερχόμενες εκλογές υποστηρίζοντας τους Ιατρούς του Ελληνισμού, ώστε ο Σύλλογος να γίνει όργανο ουσιαστικής διεκδίκησης των Δικαιωμάτων μας. Εμπρός για ένα σύλλογο πραγματικό εκφραστή των μελών του όχι του προέδρου του.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: