h1

Eύγε Σοφία για το ΟΧΙ! Είσαι ψυχωμένη!

08/07/2010

ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΟΣΙΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ
ΚΑΘΕ ΟΧΙ ΜΕΤΡΑΕΙ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΤΡΙΠΛΑ!

Εύγε στην Κυρία Σοφία Σακοράφα.

Από μια αθλήτρια αυτού του βεληνεκούς,
από μια γυναίκα που στάθηκε τόσα χρόνια
με τόσο θάρρος και συνέπεια στο
πλευρό του αγωνιζόμενου παλαιστινιακού λαού
δε θα περιμέναμε τίποτα λιγότερο.

Απέδειξε ότι είναι ψυχωμένη και από διαφορετική πάστα από τους υπόλοιπους ΔΗΜΙΟΥΣ  του Ελληνικού λαού, που ψηφίζουν ΥΠΕΡ της πείνας των γερόντων και της γενοκτονίας της ελληνικής οικογένειας,  έχοντας μεριμνήσει προηγουμένως να διατηρήσουν άθικτα τα προνόμια που διασφαλίζουν τα δικά τους εγγόνια και τους δικούς τους γέροντες.

Advertisements

20 Σχόλια

  1. Ο λόγος της όμως περιείχε πολλές εννοιολογικές συγκρούσεις.
    Κυρίως δήλωνε σοσιαλίστρια, αντίθετη στα μέτρα, ενώ τα μέτρα του GAP είναι ουσιαστικά σοσιαλιστικά.


  2. Oι συγκρίσεις μεταξύ Σακοράφα και Μητσοτάκαινας είναι καταλυτικές.
    Γεια σου Αλλενάκι! 🙂


  3. Ορέστιε την άκουσα, στη φάση αυτή της κατατρομοκράτησης με ενδιαφέρει τι ψήφισε και τι είπε με τιμιότητα και ειλικρίνεια, όχι που ανήκει ιδεολογικά.
    Και η άλλη είναι στο ΚΚΕ, αν πει 5 σωστά πράγματα θα πρέπει να τα διαγράψουμε, να μην τα αναδείξουμε, να φορέσουμε γυαλιά;
    Και οι δυο τους μίλησαν τη γλώσσα της αλήθειας, αυτά που αντιμετωπίζουμε κάθε μέρα στο σπίτι μας, με τους ανθρώπους τους δικούς μας.
    Για τη γενοκτονία, όπως είπες πολύ σωστά.
    Τα πράγματα είναι πάρα πολύ σοβαρά, γιατί αυτοί επιτίθενται και μεις βρισκόμαστε στη θέση του αμυνόμενου.

    Τα μέτρα είναι ισοπεδωτικά και σοσιαλνεοφιλελεύθερα, το μίγμα αυτό μόνο σε αρρωστημένα μυαλά θα μπορούσε να έχει δημιουργηθεί, και μας οδηγούν σε εποχές που δεν έχουμε ζήσει, προπολεμικές και μεταπολεμικές.


  4. Καλησπέρα Μisha και σε σένα.

    Ύβρις.

    Αλλά που είναι η Νέμεσις;


  5. Αλλενάκι, τα μέτρα αυτά συμφωνώ ότι είναι το αποτέλεσμα της σκέψης νοσηρών εγκεφάλων. Δεν είναι η πρώτη φορά που λαμβάνονται. Η Ιστορία είναι γεμάτη από τέτοια. Στην πιο πρόσφατη, στα τέλη του 19ου αιώνα και στην εποχή των Ναζιστών παρόμοια ήταν τα μέτρα.
    Συμφωνώ ότι είναι σημαντική η αποτροπή αυτής της «επίθεσης», αλλά το ζήτημα έχει την ρίζα του στην σοσιαλιστική ιδεολογία και στον Σοσιαλισμό. Στο σύστημα όπου δεν υπάρχει ουσιαστικά δημοκρατία αλλά δικτατορία, δεν υπάρχει πολυφωνία αλλά η φωνή του κόμματος με την χρήση προπαγάνδας, εκεί που υπάρχουν από τη μια εργάτες και από την άλλη η ελιτ της κομματικής ηγεσίας.
    Η Σακοράφα απλά διαφοροποιήθηκε. Θα χαρακτήριζα την στάση της ανθρωπιστική. Όπως και του Σαμαρά.
    Αλλά σε καμιά περίπτωση σοσιαλιστική.
    Ο Σοσιαλισμός είναι η επιτομή της μισάνθρωπης σκέψης. Η αναζήτηση μιας επίπλαστης υλικής τελειότητας ανύπαρκτης όμως σε υλικό επίπεδο, που καταδικάζει την ετερογένεια και την πολυφωνία.
    Η γενοκτονία είναι μία λύση στο ιδεολογικό αυτό θέμα.


  6. Ασφαλώς η στάση της Σακοράφα είναι ανθρώπινη Ορέστιε. Τα αυτονόητα είπε η γυναίκα.
    Δεν ξέρω και που εφαρμόστηκε σοσιαλισμός στην ιδανική μορφή την οποία επαγγέλλονταν οι σοσιαλσωτήρες της κοινωνίας. Έτσι όπως εφαρμόστηκε εκεί που εφαρμόστηκε τον 20ο αιώνα γραφειοκρατικό ολοκληρωτικό καθεστώς ήταν.


  7. Ο επιτυχημένος ήταν αυτός που εφάρμοσε ο Χίτλερ. Ήταν ο συνδυασμός του κορπορατισμού και της δικτατορίας. Ιδεολογία μισάνθρωπη, που κατάρρευσε αφού συνασπίστηκε η ανθρωπότητα εναντίον του Χίτλερ και των συμμάχων του. Ένας αυτοκράτορας ήταν σύμμαχος στην Ανατολή αν θυμάμαι καλά (βρέ πως ολοκληρώνεται το παζλ).
    Ο άλλος, των Σοβιετικών, κατάρρευσε πολύ σωστά από την γραφειοκρατεία, την διαφθορά.
    Ο σημερινός νεοφιλελεύθερος σοσιαλισμός είναι μια απλή ρεπετισιόνα του Χιτλερικού σοσιαλισμού ή αλλιώς του Ναζισμού.


  8. μέγγενη Ορέστιε, διάβασε και ένα σχόλιο ενός Γ.Χριστόπουλου στο αντι για μια ενδιαφέρουσα αναγωγή και σύγκριση για την απάθεια που επικρατούσε τότε στη Γερμανία και επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα


  9. αλλενακι καλησπερα διαβαζω στον τειρεσια το εξης σχετικα με το μνημονιο
    —σελ΄121.παραγρ.5
    Το επιτόκιο για τα 80 δις ευρωπαϊκών δανείων είναι 5,2 κυμαινόμενο για την πρώτη 3ετία.6,2 για τα επόμενα χρόνια κ +2% τόκοι υπερημερίας εάν έχει λήξει το δάνειο, επαναπροσδιοριζόμενο ΑΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!
    μπορει καποιος που γνωριζει να μου εξηγησει τα εξης?
    αν του χρονου το επιτοκιο της ΕΚΤ ανεβει στο 5%θα πληρωσουμε επιτοκιο 9,2%?
    επισης τι σημαινει το επαναπροσδιοριζόμενο ΑΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ οτι καθε βδομαδα καθυστερησης ο τοκος του δανειου θα περναει στο κεφαλαιο και θα ξανατοκιζεται? ευχαριστω


  10. Καλησπέρα Θόδωρε. Εννοείς για τα 80 δις του ευρωπαϊκού μερους του πακέτου που μας δάνεισαν. Εφόσον συμφώνησαν δανεισμό με κυμαινόμενο θα γίνει όπως το υπολόγισες. Σε αυτό το ύψος ποσού δανεισμού η απειροελάχιστη διακυμανση [προς τα πάνω] του επιτοκίου το κέρδος είναι τεράστιο. Προφανώς λοιπόν μας επέβαλλαν τον αναπροσδιορισμό ανά εβδομάδα.


  11. Έχεις link?


  12. Το διάβασα αλλενάκι και πραγματικά έχει ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την «άρνηση» σαν μηχανισμό άμυνας. Πάντα η άρνηση είναι η πρώτη άμυνα σε κάτι έντονα επώδυνο. Αλλά είναι και αρχαΐκή-πρώϊμη άμυνα. Σε όλους μας έχει συμβεί όμως. Η χρήση από τους ηγέτες μιας επώδυνης πρακτικής, με στόχο την παράλυση μπορεί να επιφέρει δυσάρεστα αποτελέσματα γιατί ο θυμός, που ακολουθεί, αν δεν είναι διαχειρίσιμος μπορεί να σαρώσει τα πάντα. Εκτός κι αν τα επώδυνα χτυπήματα είναι συνεχή.
    Anyway, από την εποχή της Βαϊμάρης και κατόπιν του Τρίτου Ράιχ ο Χίτλερ είχε δείξει τις προθέσεις του. Οι Εβραίοι, για αυτόν μπολσεβίκοι και κακοί κεφαλαιοκράτες, είδαν με καλό μάτι τις οικονομικές μεταρρυθμίσεις του μιας και αυτές τους εξασφάλιζαν κέρδη. Το αντικομουνιστικό του μένος ήταν μεγαλύτερο μέχρι το 1938, που με αφορμή την δολοφονία στο Παρίσι ενός διπλωμάτη του, ξεκίνησε η πραγματική δίωξη.
    Μην ξεχνάς πως τα στρατόπεδα συγκέντρωσης άνοιξαν το 1934 μετά την κατάργηση της Βουλής και τον θάνατο του Προέδρου Χίντενμπουργκ, για τους πολιτικούς του αντιπάλους αρχικά μπολσεβίκους και κατόπιν όλους τους άλλους.
    Σήμερα οι σοσιαλιστές χρησιμοποιούν ατόφια τόσο την Χιτλερική ρητορική αλλά και τις υπόλοιπες μεθόδους των Ναζιστών. Σαν να μην πέρασε μια μέρα. Το λυπηρό είναι πως πολλοί μπερδεύουν τον σοσιαλισμό με τον ανθρωπισμό, σαν την Σακοράφα. Και αυτό ήταν πάντα το λάθος.
    Κλείνοντας ας αναρωτηθούμε ποιό θα ήταν το επόμενο μεγάλο πλήγμα για τους Έλληνες, που θα συντηρήσει την «άρνηση» και θα δυσκολέψει την αντίδραση.


  13. […] Δες στο αλλενάκι —> Eύγε Σοφία για το ΟΧΙ! Είσαι ψυχωμένη! […]


  14. […] στο αλλενάκι —> Eύγε Σοφία για το ΟΧΙ! Είσαι ψυχωμένη! Γράψτε ένα […]


  15. […] στο αλλενάκι —> Eύγε Σοφία για το ΟΧΙ! Είσαι ψυχωμένη! […]


  16. Ορέστιε καλησπέρα, με προβληματίζει το ερώτημα που θέτεις στο τέλος… και με ανησυχεί γιατί προοιωνίζομαι δυσοίωνες καταστάσεις. Θέλουν οπωσδήποτε να κάμψουν το φρόνημα, όσο έχει απομείνει.


  17. Αλλενάκι η άρνηση δεν μπορεί να είναι συνεχής. Συνεχής είναι στην ψύχωση. Η άρνηση του πραγματικού και η δημιουργία ενός άλλου κόσμου μέσα στον οποίο το άτομο δεν βιώνει τις συγκρούσεις της πραγματικότητας με επώδυνο τρόπο.
    Μαζική ψύχωση υπάρχει σε ολοκληρωτικά καθεστώτα κυρίως, όπου μέσω της προπαγάνδας, δαιμονοποιούνται πρόσωπα και ομάδες προσώπων από άλλα πρόσωπα και ομάδες προσώπων, που ελέγχουν την προπαγάνδα. Αν θες έχουμε μια σχάση σε καλό-κακό, μαύρο-άσπρο. Τα καλά στοιχεία μαζεύονται σε ένα πρόσωπο-ηγέτη (τόσα παραδείγματα αναφέρω), που φροντίζει και προστατεύει από την «χρεωκοπία» ας πούμε. Αλλά παλεύει, μαχεται, πονά και κλαίει στην διαμάχη αυτή. Έχει όμως πίστη. Πίστη, που οφείλεις να έχεις και εσύ, γιατί υπάρχει πρόνοια.
    Με ταυτόχρονα πατερναλιστικό τρόπο γίνεσαι υποβόλιμος και αργότερα δέχεσαι την απώλεια της ελευθερίας σου. (Τί μου θυμίζει?)
    Η «άρνηση» είναι μηχανισμός άμυνας για να εισέλθεις στην ψύχωση και να χάσεις τον έλεγχο της πραγματικότητας. Βέβαια, άρνηση κάνουμε όλοι, σχεδόν καθημερινά, σε μικρής έντασης επώδυνα γεγονότα. Χωρίς όμως να μπαίνουμε σε ψύχωση. Για να το πώ πιο απλά, το χωνεύουμε και προχωράμε. Ότι δεν χωνεύεται είτε το κάνουμε εμετό είτε δηλητηριαζόμαστε από αυτό.
    Η ενοχή, και μάλιστα η συλλογική ενοχή, είναι όμως άλλο πράγμα. Η ενοχή είναι σαν το αγκίστρι κατά κάποιο τρόπο. Σου το πετά ο ψαράς και αν τσιμπίσεις όλα καλά για αυτόν. Τώτε είναι πιο εύκολο να δεχθείς την τιμωρία και να σε ψήσει στο τηγάνι του. Εκτός αν έχεις την ωριμότητα και ξεφύγεις από το αγκίστρι.
    Η ενοχή είναι προβαλλόμενη από ανθρώπους που κάνουν αρνήσεις για την ίδια τους την ενοχή σε άλλους. Και προκειμένου να αποφύγουν την δική τους τιμωρία ουσιαστικά μετακυλίουν την ενοχή σε ανώριμους να αντισταθούν.
    Σήμερα η συλλογική ενοχή που το καθεστώς επιχειρεί συνεπάγεται τιμωρία εξοντωτική.
    Πιστεύεις ότι το καθεστώς θέλει να τιμωρηθεί?


  18. Ορέστιε καλησπέρα.
    Πλησιάζει ο καιρός τους μην ανησυχείς, σήμερα κάποιος πήγε για μπανάκι και του βγήκε ξινό, κάποια άλλη έτρεξε να γλιτώσει και μπουρδουκλώθηκε στους κάδους ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ!!!


  19. Σε ποιούς αναφέρεσαι?
    Έχω κι εγώ μια πρόσφατη εμπειρία από θεσμικό πρόσωπο, που αν την μάθεις θα ξερνάς.



Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: